Το σχολείο μας συμμετείχε στο πρόγραμμα του Νοσοκομείου Κορίνθου που αφορά την ενημέρωση των παιδιών σχετικά με τις βλαβερές επιπτώσεις της ηλιακής ακτινοβολίας στον οργανισμό μας. Η κ. Παπαφίλη Γεωργία, Επισκέπτρια Υγείας, ήρθε στο σχολείο μας και με πολύ απλό και κατανοητό τρόπο συνομίλησε με τα παιδιά, εξηγώντας τούς τους κινδύνους που διατρέχει η υγεία μας από την υπερέκθεση στον ήλιο καθώς επίσης και τους τρόπους που μπορούμε να προστατευόμαστε στην καθημερινότητά μας.
Το πρόγραμμα ονομάζεται “Ηλιακή Ακτινοβολία” και το παρακολούθησαν οι τάξεις Α’, Β’, Γ’ και Δ’.
Εμείς οι μεγάλοι γνωρίζουμε ότι η πρόληψη σώζει. Ελπίζουμε να κάναμε ένα βήμα ώστε να το μάθουν και τα παιδιά, όσο νωρίτερα γίνεται.
