Πριν λίγες μέρες ανοίξαμε τον κύκλο των ενδοσχολικών επιμορφώσεων του σχολείου μας. Την αρχή έκανε η γυμνάστριά μας, κ. Κελλάρη Αθανασία, η οποία μας παρουσίασε με έναν εξαιρετικό τρόπο την Κοινότητα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών eTwinning σε θεωρητικό – αρχικά – επίπεδο. Η προσπάθειά μας να γνωρίσουμε και να εντάξουμε στη σχολική καθημερινότητα νέα εργαλεία και πρακτικές είναι καθημερινή και πάντα με τη σκέψη στους μικρούς μας μαθητές και τις ανάγκες τους.

